NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Linia czasu

maXima – zupełnie nowa koncepcja karty kredytowej w ofercie Credit Agricole

2024-04-23 06:39:00
Responsive image

Bank Credit Agricole wprowadził do swojej oferty nową kartę kredytową – maXima. To nowatorski produkt dla klientów, którzy cenią atrakcyjne bonusy podczas codziennych zakupów, bezpieczeństwo i korzyści w podróży, a także elastyczny wybór oferowanych benefitów.

Credit Agricole i EFL uruchomili Strefę Biznesu – nowatorski hub dla przedsiębiorców

2024-04-22 07:09:00
Responsive image

Finanse, leasing, księgowość – wszystko w jednym miejscu. Bank Credit Agricole i Grupa EFL uruchomili Strefę Biznesu, czyli internetową platformę dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Serwis pomoże w codziennym zarządzaniu sprawami przedsiębiorstw, a także aplikować o finansowanie niezbędnych środków trwałych lub o usługi dodatkowe.

Muzyczna promocja dla nastolatków od Credit Agricole

2024-04-19 13:46:00
Responsive image

W banku Credit Agricole trwa promocja „PrzyGOtuj się na rytm!”. Nowi klienci w wieku 13-18 lat, którzy otworzą Konto dla Ciebie GO! z kartą Mastercard, mogą zyskać słuchawki marki JBL. Promocja trwa do końca maja.

Bank Credit Agricole partnerem Inauguracji Miesiąca Różnorodności 2024

2024-04-17 07:34:00
Responsive image

Inauguracja Miesiąca Różnorodności odbędzie się już 23 kwietnia we Wrocławiu. To najważniejsza inicjatywa organizowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach Karty Różnorodności. Bank Credit Agricole został partnerem tego wydarzenia.

Dołączyliśmy do programu ekoedukacyjnego „Mniej znaczy więcej”

2024-04-10 06:25:00
Responsive image

Mniej Znaczy Więcej! Po raz kolejny dołączyliśmy do Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste i wspieramy pierwszy w Polsce program ekoedukacji bezodpadowej.

Oszczędź sobie i środowisku – nowa kampania Credit Agricole

2024-04-05 13:12:00
Responsive image

„Nawet Robert Makłowicz nie wyskoczy z lodówki, widząc, jak wyrzucamy ich setki tysięcy rocznie.” Z takim przekazem Credit Agricole rusza z nową kampanią, w której podnosi problem wyrzucania sprzętu RTV i AGD. Do współpracy ponownie zaprosił znanego krytyka kulinarnego i podróżnika – Roberta Makłowicza.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: