Zakończył się konkurs "Change It - impactful innovation challenge", zorganizowany przez Uniwersytet SWPS i Politechnikę Wrocławską pod patronatem Credit Agricole i Mastercard. Po półrocznej pracy studenckie startupy otrzymały nagrody za najlepsze innowacje społeczne.
Credit Agricole rusza z kolejną edycją oferty specjalnej „Cinema City - rok filmów za darmo”. W ramach promocji klienci mogą zyskać nielimitowany i darmowy dostęp do seansów filmowych przez rok w sieci kin Cinema City. Dla każdego klienta, który założy Konto dla Ciebie lub Konto dla Ciebie VIP, bank pokryje koszt rocznej subskrypcji karty Cinema City Unlimited.
Credit Agricole został uhonorowany Srebrnym Listkiem CSR POLITYKI w jednym z najważniejszych konkursów związanych z odpowiedzialnością biznesu i zrównoważonym rozwojem w Polsce. Bank otrzymał tę nagrodę już trzeci rok z rzędu.
System akceptacji płatności zbliżeniowych SoftPos wdrożony przez Credit Agricole i Elavon został wyróżniony w raporcie Turbiny Polskiej Gospodarki 2023 przygotowanym przez redakcję Gazety Finansowej i portalu gf24.pl.
Bank Credit Agricole kontynuuje współpracę z Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach Programu Partnerstwa FOB, skupiającego firmy-liderów
w obszarze CSR i ESG. W ramach programu bank będzie praktykował działania w zakresie odpowiedzialnego biznesu, rozumianego jako odpowiedzialność za swój wpływ na społeczeństwo i środowisko.
Najciekawsze kampanie marketingowe i wyzwania współczesnego marketingu na polskim rynku zostały opisane w książce „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, która właśnie trafia do księgarń. To pierwsza tego typu publikacja sygnowana przez guru marketingu prof. Philipa Kotlera. Wśród opisanych case’ów jest kampania #mniejplastiku banku Credit Agricole.