Plastikowa butelka obrośnięta skorupiakami, fragment rybackiej sieci, sflaczałe baloniki z tasiemką, zastygła pianka poliuretanowa – każdy śmieć może stać się dziełem sztuki. Najciekawsze śmieciowe „skarby” można oglądać do 3 października na plenerowej wystawie w Mikoszewie. Wystawa jest częścią kampanii edukacyjnej #mniejplastiku.
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową opartą na nowej platformie komunikacyjnej. Obok Dawida Podsiadło pojawią się nowe, znane osoby. Pierwszy spot promuje nową aplikację bankową CA24 Mobile – pełną korzyści i rabaty w Klubie korzyści, a występuje w nim Robert Makłowicz.
Plastikowa butelka obrośnięta skorupiakami, fragment rybackiej sieci, sflaczałe baloniki z tasiemką, zastygła pianka poliuretanowa – każdy śmieć może stać się dziełem sztuki. Najciekawsze śmieciowe „skarby” można oglądać do 12 września na plenerowej wystawie w Tczewie. Wystawa jest częścią kampanii edukacyjnej #mniejplastiku.
Bank Credit Agricole wprowadził nową niższą cenę dla kredytu mieszkaniowego. W ramach oferty ,,Prosto do domu” do dyspozycji klientów są dwa pakiety: standard i z usługami dodatkowymi z niższą marżą. Czas na skorzystanie z promocji mija 9 listopada.
Credit Agricole rozwija swój kompleksowy program wsparcia dla osób niesłyszących i niedosłyszących „Zamieniam się w słuch”. W wybranych oddziałach banku można korzystać z pętli indukcyjnych, a we wszystkich placówkach w całej Polsce doradcy mogą porozumiewać się z klientami przy użyciu Polskiego Języka Migowego. Bank przygotował również specjalną ofertę Konto dla Ciebie VIP dla osób z niepełnosprawnością zmysłu słuchu.
Kolejne nowości w „CA24 Mobile – pełna korzyści”. Klienci Credit Agricole mogą umówić się w nowej aplikacji na spotkanie ze swoim doradcą i skorzystać z mobilnej autoryzacji dla transakcji w placówkach. Bank chce w ten sposób umożliwić klientom załatwianie różnych spraw w jednym miejscu.