Działania Credit Agricole na rzecz walki z jednorazowym plastikiem zostały docenione przez redakcję Gazety Finansowej. Bank otrzymał tytuł „Ekologicznej Firmy” za kampanię edukacyjną #MniejPlastiku.
Credit Agricole oferuje klientom z sektora agrobiznesu kredyty na preferencyjnych warunkach na zakup i montaż paneli fotowoltaicznych. Takie finansowanie jest możliwe dzięki umowom partnerskim, które bank podpisał z kilkoma firmami, m.in. z TAURON Sprzedaż.
Bank Credit Agricole rozpoczął subskrypcję nowego produktu ubezpieczeniowego z elementem inwestycyjnym. Zielona Europa daje ochronę ubezpieczeniową na życie, a jednocześnie możliwość zysku ze wzrostu indeksu, którego metodologia tworzenia uwzględnia czynniki środowiskowe. Tym razem indeks gromadzi spółki ze strefy euro, które realizują postanowienia Porozumienia Paryskiego. To jedenasty tego typu produkt w ofercie banku.
Credit Agricole wprowadził do swojej oferty kredyt mieszkaniowy z okresowo stałym oprocentowaniem. Klienci będą spłacać miesięczne raty w niezmienionej wysokości przez 7 lat. Dzięki temu łatwiej zarządzą swoim domowym budżetem.
Miliard złotych zapłacili przy użyciu płatności mobilnych klienci banku Credit Agricole. Ponad 100 tys. z nich dodało swoje karty płatnicze do urządzeń umożliwiających dokonywanie takich transakcji.
Bank Credit Agricole rozszerza swoją sieć o kolejne placówki bezgotówkowe w Olsztynie, Gdyni, Poznaniu i Lubinie. Placówki dostosowane są do obsługi bezgotówkowej – doradcy nie będą przyjmować wpłat i robić wypłat gotówkowych, dzięki czemu będą mieli więcej czasu na rozmowę z klientem i przygotowaniem dla niego najlepszej oferty.