Bank Credit Agricole włącza się w obchody Międzynarodowego Dnia Tolerancji. Przez najbliższy tydzień pracownicy banku będą mogli wziąć udział w wielu wydarzeniach, które mają na celu budowanie kultury wzajemnego szacunku i poszanowania różnorodności. Akcja jest częścią obchodów miesiąca różnorodności organizowanego w listopadzie przez spółki Grupy Crédit Agricole na całym świecie.
Nowa rzeczywistość najprawdopodobniej zostanie z nami na dłużej. Jakie trendy umocni, a jakie zepchnie w niepamięć? Jakiego przemodelowania potrzeb i zachowań konsumenckich dokona? – to główne pytania, na które odpowiedzą eksperci, praktycy i analitycy podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Głównym sponsorem wydarzenia, po raz pierwszy, jest bank Credit Agricole.
Bank Credit Agricole wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i otwiera pierwszą placówkę w centrum handlowym. Od października klienci mogą odwiedzać oddział banku w łódzkiej Manufakturze.
W mediach społecznościowych trwa akcja #wyzwanieoszczędzanie zainicjowana przez bank Credit Agricole. Jej celem jest zachęcenie do świadomego gospodarowania pieniędzmi i skuteczniejszego oszczędzania. Społeczność grupy „Wyzwanie oszczędzanie” na Facebooku obejmuje już ponad 1400 osób. W akcję włączył się m.in. Maciej Samcik, dziennikarz finansowy, promują ją także influencerzy, biorący udział w internetowym challenge’u #dzieńbezwydawania.
Dziesięć miesięcy minęło, odkąd pierwsza grupa wolontariuszy wyruszyła ze Świnoujścia na trasę pierwszego etapu Bałtyckiej Odysei. 11 października ten wielki marsz po bałtyckich plażach dotarł do mety w Piaskach. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem zaśmiecania plastikowymi odpadami mórz i oceanów.
Obecnie aż 70 proc. badanych Polaków gospodaruje swoim budżetem uważniej niż przed czasem pandemii koronawirusa, 47 proc. oszczędza więcej niż wcześniej, a 68 proc. z nas częściej kupuje i załatwia sprawy bankowe i urzędowe online - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Credit Agricole przez Interactive Research Center.