Projekt komunikacji antykryzysowej i kryzysowej Credit Agricole zdobył dwie nagrody w konkursie Złote Spinacze 2018 - najważniejszym konkursie branży public relations w Polsce. Wyróżnienie to udowadnia, że bank z powodzeniem realizuje strategię, w której stawia klienta w centrum swoich działań.
Łowcy okazji, szukający oszczędności na zakupach ucieszą się z najnowszych propozycji Klubu Rabatowego Credit Agricole. Bank przygotował na Boże Narodzenie ponad 30 specjalnych ofert, m.in. w H&M, About You czy Empik.com.
Polacy planują wydać na święta 6 proc. więcej niż rok temu. Zapewne część za zakupy zapłaci kartą kredytową. Wybierając najlepszą dla siebie kartę, warto popatrzeć na oprocentowanie transakcji, koszt wydania oraz użytkowania. Opłaty te można zmniejszyć, korzystając z promocji, która właśnie rozpoczęła się w Credit Agricole.
Kampania reklamowa Credit Agricole zdobyła główną nagrodę w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura 2018. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
Nowa osoba wchodzi do zarządu Credit Agricole. Damian Ragan będzie zarządzał siecią sprzedaży i rozwijał kanały dystrybucji. Zastąpi na tym stanowisku Richarda Pareta, który kończy właśnie kilkuletni kontrakt w Polsce i swoją karierę będzie rozwijał w międzynarodowych strukturach Grupy.
Bank Credit Agricole był głównym partnerem konkursu pt. „Polska i Francja 1914-1918” na najlepsze tłumaczenie tekstów literackich z języka francuskiego dotyczących I wojny światowej. Konkursowi patronował Konsul Generalny Francji w Polsce.