Po półtorarocznej przerwie Dawid Podsiadło wraca do aktywności artystycznej. 6 czerwca ukazał się singiel „Małomiasteczkowy” zapowiadający trzecią płytę artysty. Powrotowi Dawida będzie towarzyszyć trasa koncertowa, której partnerem strategicznym jest bank Credit Agricole. Artysta odwiedzi tylko pięć miast i będą to jedyne klubowe koncerty Dawida w tym roku: 27.10 - Katowice (Spodek), 4.11 - Wrocław (Hala Ludowa), 23.11 - Kraków (Tauron Arena), 29.11 - Sopot (Ergo Arena), 8.12 - Warszawa (Torwar). Koncertom towarzyszyć będzie wyjątkowa oprawa wizualna, do której wykonawca zdążył nas już przyzwyczaić. Bilety na koncerty są już dostępne w sprzedaży na stronie www.eventim.pl
Trasa będzie promować nowy album, którego premierę zaplanowano na jesień 2018 r. Według deklaracji artysty będzie on wypełniony muzyką do tańca.
- Po dwóch solowych albumach gdzie przeważały wolne i refleksyjne utwory napisane w języku angielskim, dojrzałem do tego, żeby całą płytę napisać i zaśpiewać po polsku, a jednocześnie zderzyć tę prawdę w tekstach z muzyką, która poruszy do tańca i do zabawy. Tak to dziś czuję i tak wymyśliłem emocje, które chce ludziom przekazać na tych nagraniach - wyznaje Dawid Podsiadło.
Nowa trasa koncertowa jest kolejnym etapem strategicznej współpracy Credit Agricole z Dawidem Podsiadło. Od kwietnia artysta bierze udział w kampanii odświeżającej wizerunek banku i promującej nowe Konto dla Ciebie wraz z pakietem ubezpieczeń Pomoc dla Ciebie.
- Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą, jest w naszej nowej komunikacji szczególne ważne. Podkreślamy w ten sposób unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują - mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole. - Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Dawidem. M. in. dzięki niej udało nam się uruchomić ponad 50 tys. Kont dla Ciebie w ciągu zaledwie ośmiu tygodni.
- Nasza współpraca ma charakter strategiczny, co oznacza, że współpracujemy z Dawidem znacznie szerzej niż tylko wykorzystując jego wizerunek w naszych reklamach. Wspieramy również jego działania artystyczne, dlatego właśnie będziemy partnerem jego trasy koncertowej. Jest to kolejny etap odświeżania wizerunku naszej marki – dodaje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji marketingowej i korporacyjnej w Credit Agricole.
****
Dawid Podsiadło jest jedną z największych gwiazd polskiej muzyki. Jego kariera rozpoczęła się w 2012 roku, po sukcesie w drugiej edycji programu X Factor. W maju 2013 roku, nakładem wytwórni płytowej Sony Music Entertainment Poland, ukazał się jego debiutancki album studyjny zatytułowany Comfort and Happiness, który z miejsca zdobył olbrzymią popularność i uplasował się na czele najlepiej sprzedających się wydawnictw muzycznych roku. W listopadzie 2015 r. ukazała się druga płyta: "Annoyance and Disappointment", również bardzo dobrze przyjęta przez krytyków i publiczność (oba albumy zdobyły status „diamentowych płyt”). Za swoje osiągnięcia artysta otrzymał m.in. cztery Fryderyki, Wiktora i Bursztynowego Słowika, oraz nagrodę ESKA Music Awards. Był także nominowany do: MTV Europe Music Awards i Paszportów Polityki. Pod koniec 2016 roku Dawid Podsiadło ogłosił zawieszenie kariery, polegające m.in. na rocznej przerwie od grania koncertów.
Credit Agricole Bank Polska wyróżnia się na rynku budowaniem trwałych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwem oraz przyjazną obsługą. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oferuje całą gamę produktów i usług bankowych, a także usług ubezpieczeniowych i assistance, dostępnych zdalnie przez serwisy CA24 (telefoniczny, internetowy, mobilny) oraz w sieci ponad 450 placówek bankowych i 350 biur kredytowych CA Express. Jednocześnie Credit Agricole jest jednym z liderów rynku kredytów konsumenckich. Kredyty ratalne, sprzedawane pod marką CA Raty, dostępne są w ponad 12 000 punktach sprzedaży w całej Polsce. Posiadacze kart płatniczych banku mogą korzystać z największego w Polsce Klubu Rabatowego i kupować taniej towary i usługi dostępne u ponad 10 000 partnerów.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET