Bank Credit Agricole zajął 3. miejsce w kategorii małych i średnich banków komercyjnych.
- Wyróżnienie to ma dla nas szczególne znaczenie. Jesteśmy w fazie dużych zmian: zaczynaliśmy od modelu Consumer Finance, a teraz – zachowując silną pozycję w tym obszarze – stajemy się bankiem uniwersalnym z bardzo szeroką ofertą finansową i ubezpieczeniową – mówi Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu banku Credit Agricole.
Zmiana Credit Agricole polega nie tylko na poszerzeniu oferty ale i zmianie organizacji pracy: automatyzacji procesów, wprowadzaniu robotyzacji, rozwoju zarządzania agile. Bank równocześnie inwestuje w doradców: szkoli, rozwija ich kompetencje. Motorem tych działań jest klient i jego pozytywne doświadczenie.
- Stawiamy na długoterminowe relacje z klientami i wierzymy, że na tym możemy budować naszą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy bankiem uważnym, który słucha swoich klientów i oferuje im rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują- dodaje Piotr Kwiatkowski.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET