Ruszyła trasa koncertowa Dawida Podsiadło "Leśna Muzyka". Bank Credit Agricole jest partnerem strategicznym tego wydarzenia i wpisuje się w jego ekologiczny charakter.
Pierwszy koncert trasy „Leśna Muzyka” odbył się w Katowicach. Dawid Podsiadło zaprezentował akustyczne wersje swoich najbardziej znanych utworów, m.in. „Matylda”, „Nie ma fal” i „W dobrą stronę”. Przed nami jeszcze blisko 30 koncertów w 15 miastach w całej Polsce.
„Leśna Muzyka” to nie tylko kolejna trasa koncertowa artysty. To także rozmowa o ekologii i zwrócenie uwagi na problem, który w coraz większym stopniu dotyka ludzkość. Podczas wszystkich koncertów artysta podaje przykłady pozytywnych działań i podpowiada, jak przez zmianę przyzwyczajeń można sprzyjać środowisku. Część wpływów ze sprzedaży biletów zostanie przekazana na ratowanie środowiska naturalnego Australii, która w ostatnich tygodniach zmaga się z falą pożarów.
Jako partner strategiczny Dawida Podsiadło, bank Credit Agricole towarzyszy mu również w trasie "Leśna Muzyka". Na wszystkich koncertach można znaleźć informacje na temat ekologicznego zaangażowania banku i jego akcji na rzecz walki z plastikowymi odpadami prowadzonych pod wspólnym hasłem #mniejplastiku. W 2020 r. bank został partnerem międzynarodowego projektu Plastic Odyssey, który polega na edukowaniu lokalnych społeczności w Afryce, Ameryce Południowej i Azji, że plastikowe odpady można przetwarzać i nie trzeba wyrzucać ich do oceanu. W Polsce Credit Agricole jest współorganizatorem Bałtyckiej Odysei, czyli akcji sprzątania plaż od Świnoujścia do Piasków. Pracownicy banku angażują się również w lokalne akcje sprzątania rzek i jezior, a także akcje edukacyjne w szkołach, mediach i w Internecie. Więcej informacji o wszystkich akcjach banku: www.mniejplastiku.pl
Warto również dodać, że dzięki uprzejmości banku Credit Agricole, w koncercie Dawida Podsiadło w Katowicach wzięła udział grupa osób niedosłyszących. Bank we współpracy z Polską Fundacją Osób Słabosłyszących zainstalował w sali koncertowej pętlę indukcyjną, umożliwiającą słuchanie muzyki osobom z aparatami słuchowymi. To kolejna tego typu inicjatywa banku, który systemowo angażuje się w pomoc dla środowiska osób głuchych i niedosłyszących. Oprócz organizowania i wspierania wydarzeń kulturalnych, bank testuje w swoich placówkach system zdalnego tłumaczenia języka migowego, a także instaluje pętle indukcyjne ułatwiające kontakt niedosłyszących klientów z doradcami bankowymi.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET