Już po raz trzeci bank Credit Agricole otrzymał Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii: Systemy ratalne. Klienci docenili ofertę banku m.in. za dogodne warunki i przejrzyste zasady udzielania kredytów ratalnych.
Złoty Lider Jakości to wyróżnienie przyznawane na podstawie opinii klientów przez redakcję portalu Strefa Gospodarki. System ratalny banku Credit Agricole zdobył najwięcej pozytywnych głosów, za co został nagrodzony Złotym Godłem. W swojej kategorii wyprzedził Santander Consumer Bank i Alior Bank.
- Jesteśmy uważnym bankiem, który wsłuchuje się w potrzeby konsumentów. Nieustannie pracujemy nad tym, żeby nasza oferta spełniała oczekiwania naszych klientów. Ta nagroda, cieszy tym bardziej, że jest przyznawana właśnie na podstawie ich opinii – mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu sprzedaży Consumer Finance.
Credit Agricole cieszy się renomą banku chętnie polecanego klientom przez rodzinę i znajomych. Klienci, którzy brali udział w badaniu docenili jego ofertę za: przejrzyste i dogodne warunki kredytowe, brak ukrytych kosztów oraz atrakcyjne promocje. W badaniu podkreślano również wysoki standard usług.
- Chcemy, żeby klient mógł sprawnie korzystać z naszych usług, dlatego formalności ograniczamy do minimum. Cały proces odbywa się elektronicznie, a klient zatwierdza umowę przy pomocy kodu sms-owego. Oszczędzamy w ten sposób mnóstwo papieru i czasu – dodaje Jarosław Marek.
Kredyt ratalny Credit Agricole jest dostępny w 12 tysiącach sklepów stacjonarnych, internetowych oraz u wybranych agentów ubezpieczeniowych w całej Polsce.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET