Od 2 kwietnia, we wszystkich placówkach Credit Agricole, w godz. 10-12 są obsługiwane wyłącznie osoby powyżej 65 roku życia. Doradcy bankowi załatwiają w tym czasie wszystkie bieżące sprawy klientów-seniorów, ale także wykorzystują okazję rozmowy o możliwościach jakie dają kanały bankowości zdalnej w Internecie lub aplikacji mobilnej. To element programu „Bezpieczne bankowanie dla Ciebie i dla nas”, który bank realizuje od połowy marca.
- Wytyczne rządu dotyczące walki z koronawirusem nie obejmują wprost placówek bankowych, ale zdecydowaliśmy się wprowadzić godziny dla seniorów w trosce o zdrowie i wygodę naszych najstarszych klientów, a także z myślą o bezpieczeństwie naszych pracowników. Będziemy mieć w ten sposób także więcej czasu na rozmowę ze starszymi klientami o korzystaniu z usług banku w domu. W inny sposób, niż bezpośrednia rozmowa, trudno do nich dotrzeć – wyjaśnia Damian Ragan, wiceprezes banku.
We wszystkich placówkach Credit Agricole, wciąż obowiązują wprowadzone na początku epidemii zasady bezpiecznej obsługi:
Oddziały banku pracują zasadniczo w skróconych godzinach 10-16, choć niektóre placówki mogą dostosować się do lokalnych potrzeb i pracować w także innych godzinach. Całodobowo dostępne są kanały bankowości elektronicznej: CA24 eBank oraz aplikacja CA24 Mobile.
Osoby, które nie są jeszcze klientami Credit Agricole, mogą zdalnie założyć rachunek w tym banku przez aplikację CA24 Otwórz Konto. Opłata za prowadzenie konta wynosi 0 zł, klient nic nie płaci również za wielowalutową kartę do konta, wypłatę z wszystkich bankomatów w Polsce oraz za przelewy przez Internet. Dodatkowo, każdy kto w kwietniu założy nowe konto i będzie aktywnie korzystać z płatności mobilnych, może dostać premię w wysokości do 200 zł.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET