NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Credit Agricole wspólnie z Mastercard wspiera edukację finansową dzieci - nowa kampania z influencerami parentingowymi

2025-04-09 11:45:00

Edukacja finansowa w nowym wydaniu

 

Współczesny świat stawia przed dziećmi coraz więcej wyzwań związanych z finansami – od pierwszego kieszonkowego po decyzje zakupowe w cyfrowej rzeczywistości. Credit Agricole wspiera rodziców w rozwijaniu kompetencji finansowych ich dzieci, m.in. poprzez takie inicjatywy jak gra planszowa „Misja Kasa”, którą bank zaprezentował w ubiegłym roku. Misja Kasa w prosty sposób wprowadza dziecko w finansowe zawiłości, pokazuje, co to jest pożyczka, lokata, dlaczego warto się ubezpieczać, a także, jak działają karty płatnicze. Grę można otrzymać przy okazji otwarcia Konta dla Ciebie Junior.

 

- Naszym celem jest nie tylko edukacja, ale też budowanie zdrowych nawyków finansowych od najmłodszych lat. Chcemy, aby dzieci uczyły się oszczędzania i świadomego wydawania w sposób dostosowany do ich wieku i realiów współczesnego świata – mówi Marcin Data, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami, Daily Banking oraz Produktami Oszczędnościowymi.

 

Influencerzy parentingowi w roli ambasadorów

 

Żeby dotrzeć do jak najszerszego grona rodziców i dzieci, Credit Agricole wspólnie z Mastercard nawiązał współpracę z popularnymi twórcami internetowymi z obszaru parentingu. W kampanii influencerzy mieli okazję przestestować grę „Misja Kasa”, a efekty zobaczyć można na profilu Instagramowym banku @bankpelenkorzysci. W ramach współpracy, odbył się również warsztat dla rodziców o świadomości finansowej dzieci, który przeprowadził Blog Ojciec.

 

- Chcemy pokazać, że edukacja finansowa może być świetną okazją do wspólnego spędzania czasu i rozmów o pieniądzach w domowym gronie. Dlatego przekazaliśmy Misję Kasa twórcom, którzy sprawdzili ją w swoich rodzinach i podzielili się doświadczeniami z obserwatorami – dodaje Marcin Data.

 

Czy Misja Kasa zdała ten trudny egzamin? Więcej szczegółów można znaleźć na kanałach Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców. Za koordynację działań odpowiadała agencja Assembly Digital Commerce.

 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: