Najciekawsze kampanie marketingowe i wyzwania współczesnego marketingu na polskim rynku zostały opisane w książce „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, która właśnie trafia do księgarń. To pierwsza tego typu publikacja sygnowana przez guru marketingu prof. Philipa Kotlera. Wśród opisanych case’ów jest kampania #mniejplastiku banku Credit Agricole.
Bank Credit Agricole przygotował specjalną ofertę na majówkę. Klienci mogą zostać zwolnieni z opłat za kartę i skorzystać ze zwrotów za transakcje bezgotówkowe. Promocja skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów banku.
Credit Agricole Bank Polska został partnerem konkursu pt. "Save the Earth", którego celem jest zainteresowanie uczniów szkół średnich tematyką zrównoważonego rozwoju. Konkurs wpisuje się w strategiczne zobowiązanie banku, które dotyczy wsparcia innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Ruszyła kolejna edycja loterii BLIKOMANIA – płać, przelewaj, wpłacaj oraz wypłacaj BLIKIEM i codziennie graj o nagrody. Pula nagród to ponad 1,8 miliona złotych. Wszyscy klienci Credit Agricole, którzy mają Konto dla Ciebie, mogą wziąć udział w loterii.
W Credit Agricole możesz dostać kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że skorzystasz z wideorozmowy. Zdalnie nie tylko poznasz szczegóły oferty, ale z pomocą doradcy krok po kroku przejdziesz przez cały proces udzielania kredytu.
W Credit Agricole możesz dostać kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że skorzystasz z wideorozmowy. Zdalnie nie tylko poznasz szczegóły oferty, ale z pomocą doradcy krok po kroku przejdziesz przez cały proces udzielania kredytu.