Credit Agricole rozpoczął subskrypcję nowego ubezpieczeniowego produktu inwestycyjnego. Global Trend II pozwala inwestować w indeks spółek, które łączy kryterium współdziałania zgodnie z zasadami ESG oraz tematyczne megatrendy związane z globalną transformacją świata.
Zbliża się sezon przecen i wyprzedaży. W czasach wysokiej inflacji i rosnących cen Credit Agricole przygotował z myślą o klientach promocyjne produkty kredytowe, dzięki którym nie będą musieli odkładać ważnych i potrzebnych wydatków na później.
W Credit Agricole trwa konkurs płatności mobilnych. Klienci banku, którzy robią transakcje mobilne i odpowiedzą na pytanie konkursowe, mają szansę wygrać m.in. iPhone’y i smartwatche Garmin i Fitbit.
Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców Śląska. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze prawie co szósta osoba (59 proc.), 69 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 82 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Credit Agricole.
Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców Podkarpacia. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze 60 proc. osób, 70 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 80 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Credit Agricole.
Credit Agricole rusza ze specjalną ofertą „Cinema City – rok filmów za darmo”. W ramach promocji klienci mogą zyskać nielimitowany i darmowy dostęp do seansów filmowych przez rok w sieci kin Cinema City. Dla każdego klienta, który założy Konto dla Ciebie lub Konto dla Ciebie VIP, bank pokryje koszt rocznej subskrypcji karty Cinema City Unlimited.