Credit Agricole wdrożył innowacyjną usługę dla nowych klientów – spotkania w formie wideorozmowy. Dzięki temu klienci mogą liczyć na zdalne wsparcie doradcy w procesie zakładania konta.
Plastikowa butelka obrośnięta skorupiakami, fragment rybackiej sieci, sflaczałe baloniki z tasiemką, zastygła pianka poliuretanowa – każdy śmieć może stać się dziełem sztuki. Najciekawsze śmieciowe „skarby” można oglądać do 30 października na plenerowej wystawie na molo w Brzeźnie. Wystawa jest częścią kampanii edukacyjnej #mniejplastiku.
W porcie w Marsylii rozpoczęła się realizacja międzynarodowego projektu „Plastic Odyssey”, którego celem jest zmniejszenie ilości plastikowych odpadów w morzach i oceanach na całym świecie. Jednym z partnerów projektu jest bank Credit Agricole.
Wróżbita Maciej dołącza do Dawida Podsiadło, Roberta Makłowicza, pashyBicepsa i Sanah w zaskakującej odsłonie kampanii Credit Agricole. Najnowszy spot odnosi się do rosnącej inflacji oraz niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.
W placówkach Credit Agricole staną najnowocześniejsze bankomaty i wpłatomaty w Europie. Wyróżniają się futurystycznym designem i wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań. Za instalację oraz obsługę urządzeń odpowiada firma ITCARD.
Bank Credit Agricole i portal Onet uruchamiają nową odsłonę serwisu specjalnego mniejplastiku.onet.pl. Wejdź i przeczytaj, dlaczego nadmiar plastiku jest zagrożeniem dla środowiska i co możemy zrobić, aby zużywać go mniej.