Mniej Znaczy Więcej! Po raz kolejny dołączyliśmy do Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste i wspieramy pierwszy w Polsce program ekoedukacji bezodpadowej.
„Nawet Robert Makłowicz nie wyskoczy z lodówki, widząc, jak wyrzucamy ich setki tysięcy rocznie.” Z takim przekazem Credit Agricole rusza z nową kampanią, w której podnosi problem wyrzucania sprzętu RTV i AGD. Do współpracy ponownie zaprosił znanego krytyka kulinarnego i podróżnika – Roberta Makłowicza.
Eksporterzy bądź firmy dopiero zamierzające rozwijać działalność na rynkach zagranicznych mogą skorzystać w Credit Agricole Bank Polska z atrakcyjnej formuły finansowania z gwarancjami spłaty oferowanymi przez KUKE. Tego rodzaju kredyty zapewniają przedsiębiorcom możliwość międzynarodowej ekspansji poprzez rozbudowę ich potencjału eksportowego w kraju.
Bank Credit Agricole ponownie przystąpił do partnerstwa w programie Climate Positive, United Nations Global Compact Network Poland. Realizuje on cele proklimatyczne, które wynikają z 10 Zasad Global Compact oraz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Bank, wraz z innymi firmami i instytucjami, będzie dzielić się dobrymi praktykami w zakresie ograniczenia negatywnego wpływu na klimat, a także dążyć do sprostania globalnym wyzwaniom związanym ze zrównoważonym rozwojem.
Są zaradne, interesują się oszczędzaniem, pieniądze odkładają regularnie, inwestują w siebie i starają się kupować taniej – to o Polkach mówią wyniki badań banku Credit Agricole.
Bank Credit Agricole sprawdził, jak i na co oszczędzają kobiety i mężczyźni. Okazuje się, że obie płcie regularnie odkładają pieniądze, starają się kupować taniej. Różni je skłonność do zmartwień i podejmowanego ryzyka, a także cele oszczędnościowe.