System akceptacji płatności zbliżeniowych SoftPos wdrożony przez Credit Agricole i Elavon został wyróżniony w raporcie Turbiny Polskiej Gospodarki 2023 przygotowanym przez redakcję Gazety Finansowej i portalu gf24.pl.
Bank Credit Agricole kontynuuje współpracę z Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach Programu Partnerstwa FOB, skupiającego firmy-liderów
w obszarze CSR i ESG. W ramach programu bank będzie praktykował działania w zakresie odpowiedzialnego biznesu, rozumianego jako odpowiedzialność za swój wpływ na społeczeństwo i środowisko.
Najciekawsze kampanie marketingowe i wyzwania współczesnego marketingu na polskim rynku zostały opisane w książce „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, która właśnie trafia do księgarń. To pierwsza tego typu publikacja sygnowana przez guru marketingu prof. Philipa Kotlera. Wśród opisanych case’ów jest kampania #mniejplastiku banku Credit Agricole.
Bank Credit Agricole przygotował specjalną ofertę na majówkę. Klienci mogą zostać zwolnieni z opłat za kartę i skorzystać ze zwrotów za transakcje bezgotówkowe. Promocja skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów banku.
Credit Agricole Bank Polska został partnerem konkursu pt. "Save the Earth", którego celem jest zainteresowanie uczniów szkół średnich tematyką zrównoważonego rozwoju. Konkurs wpisuje się w strategiczne zobowiązanie banku, które dotyczy wsparcia innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Ruszyła kolejna edycja loterii BLIKOMANIA – płać, przelewaj, wpłacaj oraz wypłacaj BLIKIEM i codziennie graj o nagrody. Pula nagród to ponad 1,8 miliona złotych. Wszyscy klienci Credit Agricole, którzy mają Konto dla Ciebie, mogą wziąć udział w loterii.