W Credit Agricole trwa konkurs płatności mobilnych. Klienci banku, którzy robią transakcje mobilne i odpowiedzą na pytanie konkursowe, mają szansę wygrać m.in. iPhone’y i smartwatche Garmin i Fitbit.
Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców Śląska. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze prawie co szósta osoba (59 proc.), 69 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 82 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Credit Agricole.
Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców Podkarpacia. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze 60 proc. osób, 70 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 80 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Credit Agricole.
Credit Agricole rusza ze specjalną ofertą „Cinema City – rok filmów za darmo”. W ramach promocji klienci mogą zyskać nielimitowany i darmowy dostęp do seansów filmowych przez rok w sieci kin Cinema City. Dla każdego klienta, który założy Konto dla Ciebie lub Konto dla Ciebie VIP, bank pokryje koszt rocznej subskrypcji karty Cinema City Unlimited.
Oszczędzenia stało się codziennością. Polacy deklarują pogorszenie swojej sytuacji finansowej (45 proc.) i obawiają się o nią w przyszłości (70 proc.). Jednocześnie na co dzień stosują mikrostrategie oszczędnościowe – najczęściej szukają rabatów i promocji (78 proc.). To wyniki najnowszego badania banku Credit Agricole.
Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców województwa małopolskiego. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze 59 proc. osób, 68 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 85 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Credit Agricole.