Credit Agricole przygotował pierwszą wersję zupełnie nowej aplikacji mobilnej. To aplikacja z wyjątkowym designem i nowatorskim podejściem do nawigacji. Największym jej wyróżnikiem jest Klub korzyści - personalizowane oferty rabatów na zakupy. Jeszcze w tym roku w aplikacji pojawią się także nowe rodzaje płatności BLIK czy unikatowe narzędzie do zarządzania finansami.
Czy współpraca świata biznesu z organizacjami pozarządowymi ma sens? Jak współpracować by obie strony mogły osiągać wymierne korzyści? Na te pytania odpowiada przewodnik „NGO i biznes. Partnerstwo czy jednostronna korzyść?” wydany przez UNICEF Polska. Credit Agricole Bank Polska uczestniczył w przygotowaniu treści tego przewodnika.
Credit Agricole zdobył 1 miejsce za najbardziej efektywną komunikację marki w 2021 r. w konkursie zorganizowanym przez firmę Kantar Polska. Bank został też uhonorowany tytułem Instytucji Roku w Polsce za swoją antyplastikową akcję CSR oraz doceniony certyfikatem „HR Najwyższej Jakości 2022”.
Klienci banku Credit Agricole mogą już korzystać z nowych płatności mobilnych. SwatchPAY! i Xiaomi Pay pozwalają na szybkie i wygodne transakcje za pomocą zegarków firmy Swatch i Xiaomi z funkcją NFC. Można nimi płacić bez portfela, telefonu czy połączenia z internetem, a także wypłacać gotówkę w bankomatach zbliżeniowych.
Bank Credit Agricole rozpoczął kolejną subskrypcję ubezpieczenia z opcją inwestycyjną. Oferta strukturyzowana "Global Trend" pozwala inwestować w firmy z sektora zorientowanego na zrównoważony rozwój oraz pozwala osiągnąć zysk niezależnie od koniunktury na giełdzie.
Po raz trzeci z rzędu Credit Agricole został nagrodzony tytułem Konsumenckiego Lidera Jakości za swój kredyt ratalny. Klienci doceniają bank za profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę i atrakcyjne warunki kredytów.