CA24 Mobile, aplikacja banku Credit Agricole, dołączyła do AppGallery, autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei. Aplikacja banku jest w tej chwili dostępna dla urządzeń Huawei opartych o Google Mobile Services, ale już niebawem zostanie zintegrowana z Huawei Mobile Service i będzie działać na najnowszych urządzeniach z portfolio Huawei.
Kampania edukacyjna #mniejplastiku zdobyła wyróżnienie w konkursie Instytucja Roku, jako jedna z najlepszych inicjatyw społecznych zrealizowanych przez instytucje finansowe w 2020 r. Kampanię prowadzą wspólnie: bank Credit Agricole i spółka leasingowa EFL.
Bądź eko i zyskaj! – pod takim hasłem Credit Agricole rusza z nową kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Bank przypomina, że w każdej minucie do mórz i oceanów na całym świecie trafia ponad 20 ton plastiku i zachęca do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Jednym ze sposobów jest dołączenie do kampanii edukacyjnej #mniejplastiku i założenie Konta dla Ciebie z kartą przyjazną środowisku.
Bank Credit Agricole wspólnie z Mastercard wprowadzają na polski rynek pierwszą kartę z ekotworzywa, które rozkłada się znacznie szybciej niż plastik. Nową kartę otrzymają klienci, którzy otworzą w banku Konto dla Ciebie.
Jak w prosty sposób zadbać o niezależność finansową? Czym jest i jak zapewnić sobie wellbeing finansowy? Jak uchronić się przed niekontrolowanymi wydatkami? I jak rozwijać swoją przedsiębiorczość? - to niektóre pytania, na które odpowie Agnieszka Lisowska - Kobieta i Finanse podczas czterech spotkań live w ramach marcowego cyklu #wyzwanieoszczędzanie dla kobiet. Organizatorem akcji jest bank Credit Agricole.
Akcja „Bałtycka Odyseja” zrealizowana przez Dominika Dobrowolskiego, bank Credit Agricole i spółkę leasingową EFL wygrała plebiscyt „Eko-Inspiracja” na najlepszą ekologiczną inicjatywę 2020 r. w Polsce.