Bank Credit Agricole wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i otwiera pierwszą placówkę w centrum handlowym. Od października klienci mogą odwiedzać oddział banku w łódzkiej Manufakturze.
W mediach społecznościowych trwa akcja #wyzwanieoszczędzanie zainicjowana przez bank Credit Agricole. Jej celem jest zachęcenie do świadomego gospodarowania pieniędzmi i skuteczniejszego oszczędzania. Społeczność grupy „Wyzwanie oszczędzanie” na Facebooku obejmuje już ponad 1400 osób. W akcję włączył się m.in. Maciej Samcik, dziennikarz finansowy, promują ją także influencerzy, biorący udział w internetowym challenge’u #dzieńbezwydawania.
Dziesięć miesięcy minęło, odkąd pierwsza grupa wolontariuszy wyruszyła ze Świnoujścia na trasę pierwszego etapu Bałtyckiej Odysei. 11 października ten wielki marsz po bałtyckich plażach dotarł do mety w Piaskach. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem zaśmiecania plastikowymi odpadami mórz i oceanów.
Obecnie aż 70 proc. badanych Polaków gospodaruje swoim budżetem uważniej niż przed czasem pandemii koronawirusa, 47 proc. oszczędza więcej niż wcześniej, a 68 proc. z nas częściej kupuje i załatwia sprawy bankowe i urzędowe online - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Credit Agricole przez Interactive Research Center.
Credit Agricole oferuje klientom biznesowym rabaty w wysokości do 25 proc. na zakup kas i drukarek fiskalnych marki ELZAB. Klienci, którzy skorzystają z promocji otrzymają dodatkowo bezpłatną fiskalizację urządzeń. Oferta dostępna jest dla posiadaczy Konta Biznes.
Plastikowa butelka obrośnięta skorupiakami, fragment rybackiej sieci, sflaczałe baloniki z tasiemką, zastygła pianka poliuretanowa – każdy śmieć może stać się dziełem sztuki. Najciekawsze śmieciowe „skarby” można oglądać od 13 października na plenerowej wystawie w Wałbrzychu. Wystawa jest częścią kampanii #mniejplastiku.