Credit Agricole startuje z kampanią #wyzwanieoszczędzanie i przez cały październik zachęca świadomego gospodarowania pieniędzmi i skuteczniejszego oszczędzania. Bank w mediach społecznościowych ogłosił wyzwanie co najmniej jednego dnia bez wydawania pieniędzy. Chce także zbudować społeczność osób, które podzielą się swoimi radami na oszczędzanie. Jeśli grupa uczestników przekroczy 500 osób, bank przekaże 50 tys. zł wrocławskiej Fundacji Ekorozwoju na walkę z plastikowymi odpadami.
Credit Agricole Bank Polska osiągnął historyczny poziom wartości sprzedanych ubezpieczeń z elementem inwestycyjnym: miliard złotych. Ten imponujący wynik uzyskał po dziewięciu latach współpracy z towarzystwem Credit Agricole Life Insurance Europe.
Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu to obchodzone co roku we wrześniu święto przyjaznych środowisku sposobów przemieszczania się. Spółki grupy Crédit Agricole w Polsce zachęcają wszystkich do „zielonego” transportu, a pracowników zapraszają do korzystania z bezpłatnych serwisów rowerowych, rabatów na zakup rowerów, hulajnóg i auta hybrydowego oraz do udziału w wyzwaniu sportowym w aplikacji Endomondo.
Ruszyła właśnie specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. Motywem przewodnim tegorocznej edycji konkursu jest ochrona środowiska, a jednym z haseł, które mają zainspirować twórców jest #mniejplastiku. Prace oceniać będzie m.in. artysta grafik, Andrzej Pągowski. Bank Credit Agricole jest partnerem tego wydarzenia.
Jesienny remont, podręczniki do szkoły, a może nowe meble? Bank Credit Agricole proponuje jesienne promocje na kredyty gotówkowe i konsolidacyjne. Warunkiem skorzystania z oferty jest posiadanie Konta dla Ciebie.
Reduce, reuse, recycle (nie kupuj bez potrzeby, używaj wielokrotnie, przetwarzaj) – Credit Agricole zachęca klientów do odpowiedzialnego planowania domowego budżetu i troski o środowisko naturalne. Właśnie rusza nowa kampania banku z udziałem Dawida Podsiadło.